16 10 2013

BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN

https://www.facebook.com/pages/Turkish-Magazinee-D/236183953198208 sayfayı beğenenelr durumu beğensin kontrıol edicem eeğr beğenmişse yıllığını ve evini oylıyıcam !! BU FIRSAT KAÇMAZ ;) Devamı

09 10 2013

EN KAPAK SÖZLER

  Sɑßɑh ɑç κɑʀnɑ , SiGɑʀɑ içмεκ Gißiydi Sεni Sεvмεκ . κötü oLsɑn ßiLε inɑDınɑ Çεκмεκ    Küsmek ve darılmak için bahaneler aramak yerine, sevmek ve sevilmek için çareler arayın.   Bırakacağın eli hiç tutma, Tutacağın eli ise hiç bırakma. Sahte sevgilere gül olmaktansa, gerçek sevgilere diken ol !!  Dediler ki: Gözden ırak olan gönülden de ırak olur. Dedim ki: Gönüle giren gözden ırak olsa ne olur.  AŞK Acısı taşımayan Yürek ; Ya Deliye aittir, Ya Ölüye.  Minareden Düşenin Parçası Bulunur, Bulunur da; Gönülden Düşenin Parçası Bulunmaz ..!   Bizim bacak arası düşkünlüğümüz sadece futboldadır. Adam gittiğinde değil, kadın unuttuğunda biter aşk ‘Kız kısmı okuyupta ne olacak,otursun oturduğu yerde’ diyen cahil,eşini hastaneye götürdüğünde bayan doktor istemeyi biliyorsun ama.. Rakı içen adam kalitelidir; Çünkü beyaz peynire alışmıştır.Kaşarla işi olmaz yani ! Rujunuzu tattırmasaydınız rimeliniz akmazdı diyen gevşekler ; Çoğu kızın rimeli, rujunu tattırmadığı için akıyor bilmem anlatabildim mi ? 14 yaşında bir çocuk havalı olmak için sigara içer. Babası da o çocuğa harçlık verebilmek için ter döker. Eski sevgiliye geri dönmek sonunu bildiğin kitabı yeniden okumak gibidir !! https://www.facebook.com/pages/Turkish-Magazinee-D/236183953198208 lütfen face sayfamızı da beeğnin ♥♥    ... Devamı

09 10 2013

STARDOLLDA NASIL CG OLUNUR ( EN KOLAY YOLLARI )

arkadaşalr ben de bir ara sd tutkunuydum aam birçok ss hesabım çalındı bu yüzden bıraktim :'( size cg olmanın sırlarını vereceğim: BOLCA ARKADAŞ EKLE SAKINA VE SAKINA KİMSEYLE KAVGA ETME HERKEZLE KNK OL TANITIMINDA ARKADAŞLARINADA YER VER,BİRİ SENDEN OY İSTEDİĞİNDE OYLA-KLÜBÜNE ÜYE OL EĞER SEN YAAPRSAN SENDE CG OLACAĞIN GÜN OY İSTEDİĞİNDE VERİRLER, BİRÇOK KİŞİYİ DURDUK EYRE OYLA,SS OLDUĞUNDA BAZI GÜNLER BAAZAR YAP KISACAİNSANLARI KENDİNE SEVDİR.https://www.facebook.com/pages/Turkish-Magazinee-D/236183953198208 BEĞENİRMİSİNİZ :( LÜTFEN GÜNLERCE-AYLARCA UĞRAŞTIM HAYLA 15 BEĞENİ Mİ -_- LÜTFEN BEEĞNİN ♥ :(..   eğer 30 dakikaya sayfa 30 beğeni olursa blogda sd haberleri de paylaşıcam beğenin stardollkolikler ♥♥ ;) benim için değilse SD HABERLERİ İÇİN ;) Devamı

09 10 2013

STARDOLL FACE SAYFASI BİLMİYENELR İÇİN TIKLA ;)

https://www.facebook.com/pages/Turkish-Magazinee-D/236183953198208 BAZILARI BULAMAMIŞ YENİDEN YAZIYORUM FACE SAYFAMIZ :https://www.facebook.com/pages/Turkish-Magazinee-D/236183953198208 LÜTFEN BEĞENİN :( Devamı

08 10 2013

WOAWWWWWW

https://twitter.com/dlnoffical TAKİPE T KARŞILIKLI ♥♥ Devamı

08 10 2013

TWİİTERDA TAKİPÇİNİ NASIL ARTIRIRSIN ??

https://twitter.com/dlnoffical TAKİPE DENELRİ EDİYORUM :) BAAKDABİLİRSİN EHR TKİP EDEN KİŞİYİ TAKİPE DİYORUM LÜTFEN EDİN ANINDA GERİ DÖNÜYORUM EEĞR BİR GÜN  İÇİNDE GERİ DÖNMESSEM TAKİBİ BIRAKIRSINZ EMİN OLUN GERİ DONUCAM !! Devamı

08 10 2013

TWİİTERDA TAKİPÇİNİ NASIL ARTIRIRSIN ??

https://twitter.com/dlnoffical TAKİPE DENELRİ EDİYORUM :) BAAKDABİLİRSİN EHR TKİP EDEN KİŞİYİ TAKİPE DİYORUM LÜTFEN EDİN ANINDA GERİ DÖNÜYORUM EEĞR BİR GÜN  İÇİNDE GERİ DÖNMESSEM TAKİBİ BIRAKIRSINZ EMİN OLUN GERİ DONUCAM !! Devamı

08 10 2013

TWİİTERDA TAKİPÇİNİ NASIL ARTIRIRSIN ??

https://twitter.com/dlnoffical TAKİPE DENELRİ EDİYORUM :) BAAKDABİLİRSİN EHR TKİP EDEN KİŞİYİ TAKİPE DİYORUM LÜTFEN EDİN ANINDA GERİ DÖNÜYORUM EEĞR BİR GÜN  İÇİNDE GERİ DÖNMESSEM TAKİBİ BIRAKIRSINZ EMİN OLUN GERİ DONUCAM !! Devamı

08 10 2013

nasıl popüler olunur?

https://www.facebook.com/pages/Turkish-Magazinee-D/236183953198208 bu sayfa +1000 olunca bunun cevabını ayrıntıklı alıcaksınız lütfen beğenin lütfen ALLAH RIZASI İÇİN :( desteğe ihtiyacım var :(.......... Devamı

07 10 2013

ALIŞVERİŞ TAVSİYEELRİ

Şubat tatilinde biz kızların yapacağı bir numaralı aktivite tabiki de alışveriştir. Ama o 2 hafta boyunca alışverişe para dayanamayabilir. Kızlar bu sırada benim yeni keşfettiğim bir indirim sitesi devreye giriyor. Bu indirim sitesinde öyle eski sezona ait işine yaramayacak şeyler yok. Her şey var, yeni sezonlar, koleksiyonlar...  Ve sadece kıyafette değil kızlar. Giyim, ayakkabı, aksesuar, moda, ev dekorasyonu, elektronik-eğlence, bilgisayar, ev-bahçe, spor ürünleri ve sağlık-güzellik . Kısacası aradığınız her şeyi burada bulabilirsiniz kızlar. Markaların online alışverişi, indirimleri ve outletleri için bu sayfadan ayrılmayın kızlar. İndirimlerin geçerlilik süresi altta yazıyor. Hepinizin alışveriş yapası geldi değil mi kızlar.İşte o bahsettiğim site http://www.indirimlr.com/  Tam bizim gibi alışveriş tutkunları için tasarlanmış bir site.Sitenin tasarımını değiştirmeleri daha güzel bir görüntü ortaya çıkaracağından daha çok ilgi göreceğini düşünüyorum ve arkadan hafif bir müzik tabi ki alışverişi tamamlar. Üst tarafı biraz daha düzenlemeleri alışverişi daha kolay bir hale getirebilirdi. Online mağazaları kısmının içindeki maddeleri kenarda sabit bir haneye yazmaları daha dikkat çekerdi, ben oradan öyle maddeler çıkacağını beklemediğim için ilk başta bulmakta zorlandım. Daha renkli bir tasarım göze daha çok hitap ederdi, siyah ve kırmızı çok iç karartıyor, mavi ve lila daha iyi olabilirdi yada mavi ve yeşil. Daha canlı renkler olabilirdi sonuçta.Yani kızlar anlayacağınız her şey güzel ama tasarımdan 10 üstünden 7 alır. Ama siteyi bulduğum anda ''Tam benim için hazırlanmış bir site'' diye düşündüm. Emin olun kızlar artık alışverişlerinizi sadece bu sayfadan yapacaksınız. Siteyi araştırdım ve bence gaye... Devamı